خانه » اخبار و اطلاعیه‌ها » هندی‌ها علاقه بیشتری به استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی بانکی دارند

هندی‌ها علاقه بیشتری به استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی بانکی دارند

آخرین نظرسنجی‌ شرکت Avaya نشان می‌دهد که بیشتر افراد هند ترجیح می‌دهند که به‌جای راهنمایی گرفتن از مشاوران بانکی، کارهایشان را از طریق اپلیکیشن‌های همراه بانکی و یا به‌صورت آنلاین انجام دهند.

براساس این آمار، ۲۶ درصد هندی‌ها ترجیح می‌دهند که ازطریق وب‌سایت بانک، به سرویس‌های بانکی دسترسی پیدا کنند. همین درصد هم برای افرادی صدق می‌کند که به‌جای صحبت با یک نماینده بانکی، ترجیح می‌دهند که از اپلیکیشن‌های موبایلی استفاده کنند.

جالب است بدانید تعداد افرادی که استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی را به صحبت با کارمند بانک ترجیح می‌دهند، در استرالیا ۱۹ درصد، در بریتانیا ۲۱ درصد و در امارات متحده عربی ۲۴ درصد است.

یافته‌های جالب دیگری هم در این نظرسنجی که در کشورهای هند، انگلستان، استرالیا و امارات انجام شد، وجود دارد:

  • ۵۸ درصد مشتریان هندی تمایل دارند تا در صورت بروز مشکل یا انجام تراکنش ناموفق، پیام هشداری دریافت کنند و ۴۹ درصد افراد هم می‌خواهند تا وقتی که زمان تمدید کارت اعتباری‌شان رسیده، از این موضوع مطلع شوند.
  • دومین موضوع مهم برای هندی‌ها این است که مسائل و مشکلاتی که دارند به‌سرعت و در اولین زمان ممکن حل شود. ۳۷ درصد این افراد گفته‌اند در صورت داشتن یک تجربه بد، به‌سرعت بانک خود را تغییر خواهند داد.
  • همچنین ۲۵ درصد مصرف‌کنندگان هندی مشکلات و شکایاتشان را در صفحات اجتماعی نیز منتشر خواهند کرد که البته این آمار در انگلستان ۱۵ درصد است. درمقابل، ۴۴ درصد این افراد تنها مشکلات و مسائلشان را با دوستان و خانواده‌هایشان در میان می‌گذارند.

منابع:

🌏: The Paypers
🇮🇷: پایگاه خبری راه پرداخت