خانه » اخبار و اطلاعیه‌ها » اقدام جدید پِی‌پَل برای تامین سرمایه موردنیاز کسب‌وکارهای کوچک

اقدام جدید پِی‌پَل برای تامین سرمایه موردنیاز کسب‌وکارهای کوچک

شرکت پی‌پل (Paypal) در راستای حمایت از صاحبان و کارآفرینان کسب‌وکارهای کوچک، به‌تازگی موافقت خود برای خرید شرکت Swift Financial را اعلام کرد. Swift Financial از ارایه‌دهندگان پیشرو سرمایه‌های در گردش به کسب‌وکارهای کوچک در ایالات متحده است.

پی‌پل بر این باور است که این کسب‌وکارهای کوچک، موتور اقتصاد جدید جهانی است و به همین دلیل هم صاحبان این کسب‌وکارها باید هر زمان که می‌خواهند بتوانند به سرمایه مورد نظرشان دسترسی داشته باشند. همه این‌ها باعث شد تا پی‌پل سرمایه در گردش خود را در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی کند؛ این سرمایه در گردش درواقع یک محصول منحصربه‌فرد تأمین مالی برای کسب‌وکارها است که امکان دسترسی بیش از ۱۱۵ هزار کسب‌وکار کوچک را به بیش از ۳ میلیارد دلار سرمایه فراهم کرد.

این اقدام جدید پی‌پل هم در راستای راحتی و سرعت بیشتر دسترسی به همین سرمایه‌ها است. شرکت Swift Financial در سال ۲۰۰۶، در شهر ویلمینگتن ایالت دلاور تاسیس شد و با این طرز فکر که سرمایه‌گذاری درست می‌تواند باعث رهاسازی تمام پتانسیل موجود در کسب‌وکارها شود، به فعالیت‌هایش ادامه داد.

از همان زمان، این شرکت توانست سرمایه موردنیاز هزاران شرکت در حال رشد ایالت متحده را از طریق ترکیبی از داده‌ها، تکنولوژی و خدمات برجسته مشتری، در اختیارشان قرار دهد.

پی‌پل معتقد است که به کمک Swift Financial می‌تواند خدمت‌رسانی بهتر و بیشتری برای کسب‌وکارهای کوچک داشته باشد و با در اختیار قرار دادن راحت راهکارهای مالی به تعداد زیادی از کسب‌وکارها، به رشد و موفقیت آن‌ها کمک بیشتری کند.

بخش سرمایه در گردش پی‌پل، فقط براساس دارایی‌های آن کسب‌وکار می‌توانست سرمایه موردنیاز را در اختیارشان قرار دهد. اما حالا دیگر تکنولوژی Swift به کمکشان آمد و پی‌پل می‌تواند با دسترسی و ارزیابی اطلاعات تکمیلی دیگر، سرمایه مورد نیاز را با توجه به نیاز کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، در اختیارشان قرار دهد.

درواقع پی‌پل بر این باور است که با کمک Swift Financial می‌تواند نیروی نهفته در کسب‌وکارهای کوچک را به‌راحتی بیدار کنند.

منابع:

🌏: PayPal
🇮🇷: پایگاه خبری راه پرداخت