خانه » اخبار و اطلاعیه‌ها » راه‌اندازی اینترنت بانک تجارت مخصوص مرورگرهای موبایلی

راه‌اندازی اینترنت بانک تجارت مخصوص مرورگرهای موبایلی

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، ازجمله ویژگی‌های نسخه موبایلی اینترنت بانک تجارت این است که سیستم به‌صورت هوشمند نوع دستگاه (گوشی یا تبلت) متصل شده به سامانه اینترنت بانک را شناسایی کرده و صفحه سایت را مطابق با سایز گوشی مورد نظر منطبق می‌کند. سرویس بانکداری اینترنتی بانک تجارت با آدرس ib.tejaratbank.ir این امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورد تا بسیاری از امور بانکی خود ازجمله «گردش حساب»، «دریافت صورت‌حساب تا ۱۸ ماه گذشته»، «افتتاح حساب»، «افتتاح و ابطال سپرده‌های الکترونیکی»، «مسدود کردن حساب» و «درخواست صدور دسته‌چک» را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند.
اینترنت بانکِ تجارت همچنین امکان پرداخت قبض و انتقال وجه پایا و ساتنای گروهی را نیز برای مشتریان فراهم کرده است. علاوه بر این، انتقال وجه به حساب‌های خود و حساب‌های معرفی شده در فرم ثبت‌نام بدون محدودیت مبلغ، انتقال وجه به سایر حساب‌ها در بانک تجارت روزانه تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و انتقال وجه به حساب‌های دیگر در سایر بانک‌ها با استفاده از سیستم پایا تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال و از طریق ساتنا تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال امکان‌پذیر است. مشتریان می‌توانند از امکان ارسال پیامک برای دریافت‌کنندگان مبالغ نیز استفاده کنند.
از دیگر امکانات نسخه موبایلی اینترنت بانک تجارت می‌توان به دستور پرداخت دوره‌ای همچون واریز شارژ ساختمان، پرداخت اقساط، پرداخت حواله‌ها مستمر و ثبت‌نام در باشگاه مشتریان بانک تجارت اشاره کرد.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و بهره‌مندی از خدمات اینترنت بانکِ تجارت کافی است به نزدیک‌ترین شعبه بانک تجارت مراجعه کرده و ضمن تکمیل فرم مربوطه برای هریک از حساب‌های بانکی رمزهای PIN1 و PIN2 را دریافت کنند.
ارسال پیامک به شماره همراه مشتری به‌محض ورود به سیستم اینترنت بانک از مزایای امنیتی این سامانه به شمار می‌رود.
لازم به ذکر است سامانه اینترنت بانک تجارت یکی از خدمات شرکت سباپردازش است که می‌توانید با آن «حس خوب سرعت و امنیت در انجام عملیات بانکی» را تجربه کنید.

 

روابط‌عمومی شرکت سباپردازش